۱۳۹۱ آذر ۱, چهارشنبه

پیامک شبانه

هیچ وقت نویسنده خوبی نبودم، همیشه برای نوشتن چند خط ساعتها وقت صرف کردم و عجیب اینکه حالا بخش اعظم کارم وابسته به نوشتنه و چه عذابیه این نوشتن وقتی هیچ وقت از نوشته هات راضی نیستی. اما نوشتن برای تو و خطاب به تو حکایت دیگه ای داره. نگران برداشت غلط از واژه ها نیستم که تو خودت بهترین خواننده دنیایی، نگران مفهوم نبودن اونچه مینویسم نیستم که تو نگفته تمام اونچه که توی ذهنمه رو میخونی. این روزها بیشتر از هر زمان دیگه ای به یادتم. مثل تو من هم منتظر اون رنگ، اون زنگ و اون آهنگ هستم. نیمه های شب منتظر اس ام اس تو برای اینکه خبر خوبی رو بهم بدی که نتونستی تا صبح که من بیدار میشم پیشت خودت نگه داری. میدونم اون روز دور نیست که این اس ام اس شبانه رو ازت بگیرم و بعد مفصل بشینیم با هم تا خود صبح حرف بزنیم. منتظر اون نیمه شب هستم که تو هی بگی حالا برو بخواب فردا حرف میزنیم و من بگم که نه خوابم نمیبره از شادی و هی بگم و بگم و بگم و خاطره بسازم.
دور نیست عزیزترینم روزی که بعد از مدتها نفس عمیقی بکشیم و واقعا زندگی رو شروع کنیم. دور نیست مهربونترینم. تو که بهتر از هر کسی میدونی من هیچوقت امید و ایمانم رو به اون آینده روشن از دست نمیدم. اما گاهی صبرم کم میشه، گاهی بی طاقت میشم. ولی انرژی میگیرم با فکر کردن به بیست و چهار روز دیگه، هی میرم بلیط هواپیما رو نگاه میکنم و باور میکنم که واقعا داره اون روز میرسه، روزی که ضربان قلبت رو حس کنم و دوباره آروم بشم. اما چه کنم که تمام لذت فکر کردن به آغوشت، برام تبدیل به اشک میشه وقتی به زمان برگشت فکر میکنم. جداً نمیدونم با چه قدرتی میخوام برگردم. واقعا نمیدونم چطور میتونم. اما میدونم که ما همه چیز رو ممکن میکنیم حتی غیرممکن ترینها رو، و این دوری هرچند سخت ترین تجربه زندگیمه اما از پسش برمیایم.

۴ نظر:

  1. سلام:)
    1. من چه طوری می‌تونم وقتایی که آپ می‌کنی خبردار بشم؟
    2. یعنی همسرت رفته سفر؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام صفورا جان
      1. راستش من خودم هر وبلاگی رو که میخونم توی گوگل ریدر واردش میکنم. اما توی صفحه وبلاگ یه قسمت هم هست follow by email که میتونید آدرس ایمیلتون رو وارد کنید و هر وقت مطلب جدیدی پست میشه، باخبر بشید.
      2. بله همینطوره، البته نمیتونم فقط همسر خطابش کنم که بهترین دوست و همراه همیشگی ام بوده و هست

      حذف
  2. من بعد از ازدواج دوری از همسرمو تجربه نکردم، ولی می‌تونم تا حدی تصور کنم که چقدر سخته.
    خوش‌حالم که همسرت رو به‌ترین دوستت می‌دونی و خوش‌بختی باهاش:)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امیدوارم هیچ وقت هم تجربه نکنی. شاد باشی

      حذف